דיל מתווה הגז • האם דרעי יקבל את תיק הרווחה?

דוד לזר No Comments on דיל מתווה הגז • האם דרעי יקבל את תיק הרווחה?
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כלי תקשורת שונים טענו אתמול כי מתנהלים מגעים בין ראש הממשלה נתניהו לשר דרעי לפיהם יקבל דרעי את תיק הרווחה במקום השר חיים כץ שימונה לשר הכלכלה- בעקבות התפטרותו של דרעי מהתפקיד כדי לאפשר לראש הממשלה לאשר את מתווה הגז הטבעי.

מנגד, באופוזיציה מתכוונים להקשות על המהלך, כשיושב ראש ועדת הכלכלה חבר הכנסת איתן כבל מתח ביקורת חריפה על התנהלות ראש הממשלה בנושא הגז הטבעי ומפלגת 'יש עתיד' פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בניסיון למנוע את העברת סמכויות שר הכלכלה לידי ראש הממשלה נתניהו- האחראי כעת על 4 תיקים ממשלתיים נוספים.

בפנייה ששלחו אמש 'יש עתיד' ליועמ"ש נכתב כי "לאחר התפטרות השר דרעי, יהפוך ראש הממשלה לשר ארבעת המשרדים, חוץ, תקשורת, כלכלה, שיתוף פעולה אזורי".

"כידוע לך בימים אלו תלויה ועומדת בבית המשפט העליון עתירה, שעניינה בדיוק נושא זה (בג"ץ 3132/15 יש עתיד נ' ראש הממשלה ואח'), קרי, הכרעה בשאלה האם על פי הוראות חוק יסוד: הממשלה, רשאי ראש הממשלה לאחוז בתפקידי שרים נוספים".

לסיום כתבו ב'יש עתיד' כי "אשר על כן, הרינו לפנות אליך בבקשה, כי תורה על עיכוב מינוי ראש הממשלה לתפקיד השר הרביעי, עד להכרעה בעתירה; בעיקר בהתקבל הטעם, כי הדיון בעתירה אמור להתקיים בשבוע הבא".



0 תגובות